مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 06:452023-08-01اجتماعي

ورود موج گرما به استان ایلام/آماده باش به دستگاه های اجرایی استان


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از ورود موج گرما به استان ایلام خبر داد و گفت: آماده باش به دستگاه های اجرایی استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید بیگلریان عصر دوشنبه در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با حضور مدیران، از ورود موج گرما و شیب فشاری به استان خبرداد و گفت: ستاد مدیریت بحران استان به منظور آمادگی، پیشگیری و مقابله با نفوذ این سامانه در سطح استان دستگاه های عضو ستاد در آمادگی کامل قرار گرفته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: در پی اعلام هواشناسی استان و احتمال افزایش قابل توجه دمای در شهرستان های استان به ویژه مناطق گرمسیری مهران و دهلران خوشبختانه این افزایش دما بین ساعت 14 عصر تا 16 عصر اتفاق می افتاد که تمامی دستگاه های اداری در این ساعات تعطیل هستند.

بیگلریان گفت: پس از بررسی گزارش های هواشناسی، شرکت توزیع برق استان و دانشگاه علوم پزشکی و سایر اعضا درخصوص افزایش دما در مناطق است به ویژه مناطق گرمسیری و همچنین اقدامات و برنامه های پیشگیرانه و فرهنگ سازی و استفاده دستگاه های اجرایی ازمولد و ژنراتورهای برق در فصل گرما و کاهش برق مصرفی در این ایام بویژه از طریق صدا سیمای مرکز ایلام ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موج گرما به استان ایلام/آماده باش به دستگاه های اجرایی استان

ورود موج گرما به استان ایلام/آماده باش به دستگاه های اجرایی استان